۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

عوامل پشت پرده

با خودم گفتم حالا که یه مقدار سرمون خلوته و داریم خودمونو برای 22 بهمن آماده میکنیم یه خورده مطالب متنوع تر هم توی این بلاگ بنویسم.

عوامل پشت پرده , عامل پشت پرده , دستهای پشت پرده و....

اینها اسمهایی هستند که ما متاسفانه توی ایران زیاد میشنویم چون توی نظامی که ولی وقیح حاکم باشه همه چیز در بیرون از گود اتفاق می افته , یک مثال ساده:

خیلی پیش اومده که بشنویم بازیکنان یا مربیان یا مدیر عامل یک تیم فوتبال یه جا مصاحبه کنه که دسا هایی پشت پرده بود که من اخراج شدم , عوامل بیرون از زمین باعث شد ما نتیجه نگیریم و.....

این نمونه بسیار ساده ای بود چون در فوتبال ما بیشتر از چند میلیارد تومان جابجا که نمیشه؟

حالا این رشته دستهای پشت پرده ای رو بگیریم بریم بالا
آها درسته اینجاست که این دست های کثیف ما رو بیچاره کردن : دو دوره است که یک بوزینه رو به جای رئیس جمهور بهمون قالب کردن , بسیاری رو زندانی کردن , بسیاری رو کشتن , کلی نخبه و روشن فکر دینی و سیاسی رو فراری دادن و هزاران جنایت دیگه

پس میبینیم اینجا ابعاد بسیار گسترده تر میشه .
چرا؟ خب معلومه اینجا بحث قدرت و حاکمیت بر یک باشگاه نیست بحث تخت شاهیه بحث میلیاردها دلار پوله.

حالا اصلاً چرا من این بحث رو راه انداختم؟؟ قطعاً این حرفا رو هم شما میدونستید هم شنیده بودید.

هدف من نشون دادن یک عکس تقریباً قدیمی از ننگین ترین مراسم تاریخ کشور ماست .
این عوامل پشت پرده با اون دستهای کثیف و آغشته به خونشون نشانه هایی دارن مثلاً اینکه خب همونطور که از اسمشون پیداست پشت پرده اند یا مثلاً وقتی توطئه ای میکنند (مثل کودتای ننگین 23 خزداد ) میان نتیجه کارشون رو نگاه میکنند.
معمولاً کسانی که پشت پرده فعالیت میکنند نه از پشت اون پردشون میان کنار نه خودی نشون میدن (چون اگه نشون بدن که نمیشن پشت پرده) اما وقتی این اشخاص خیلی به خودشون و کارشون افتخار کنند دچار اشتباه هایی هم میشن و ناگهان از پشت پردشون میان کنار.

شما اگر به این عکس دقت کنید شخصی که با علامت مشخص شده تمام نشانه هایی رو که من گفتم داراست و اومده که نتیجه کار خودش رو از نزدیک ببینه اما هیهات که اگه میدونست با این عملش قبر خودش و پدرش و تمام نوکرانش رو میکنه شاید .....



(برای دیدن در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید)





۳ نظر:

ناشناس گفت...

حالا که چی؟؟؟؟؟؟؟

mmmm1 گفت...

سلام به سام طهرانی عزیز

جالب بود

این ناشناس خیلی دیگه بابا اره

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود

ارسال یک نظر