۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

وقتی فارس نیوز گفتگو میکند

دیروز ظهر به وقت تهران بود که فارس نیوز خبری رو تیتر خبرهای اول خودش کرد که آدم یا نگاه اولیه ماتش میبرد که ای بابا یعنی چی؟ آخه مگه میشه؟ تیتر خبر این بود "مهدی کروبی : رئيس جمهور منتخب ملت ايران را به رسميت مي شناسم" .

ای بابا آخه مگه ممکنه شیخ مهدی کروبی کودتایی و کثیف ترین دولت رو به رسمیت بشناسه؟
همون طور که گفتم فقط تیتر خبر خیره کننده بود و وقتی اون رو باز میکردی نکات جالبی درش دیده میشد

متن خبر یکی از اونها بود که فقط نوشته شده بود مهدی کروبی که حالا حجت الاسلامی هم به نامش اضافه شده بود در گقتگو با فارس گفته که بله , بنده رئیس جمهور منتخب ملت!! رو به رسمیت میشناسم.

همون موقع بود که اون یک قرونی کج ما افتاد که این هم از همون خبرهای فارسیه.
آخه برادر دروغگوی من این چه گفتگویی بوده که شما فقط همینش رو منتشر کردی ؟ اصلاً آیا گفتگویی بوده؟ اگر بوده مشخص کنید که مهدی کروبی اصلاً میاد با فارس گفتگو کنه ؟ خب پس بقیه صحبت هاش چی شد؟ اونجایی که گفت من هنوزم میگم انتخابات تقلبی بوده , اونجایی که گفت رای مردمو دزدین , چرا چاپ نشد؟؟

حالا بگذریم بعد از این خبر بود که کودتاچی ها جشن گرفتند و پایکوبی به راه انداختند که بله ما پیروز شدیم اگر یکی ازشون هم میپرسید که عرزشی های عزیز چی شد که پیروز شدید؟ میگفتن در بیانیه هفدهم مهندی موسوی و این صحبت آقای کروبی و مصاحبه بعدی حسین کروبی اونها دولت منتخب رو به رسمیت شناختن پس ما پیروز شدیم!!!!!!!

بله اینطوریه که وقتی آقای کروبی در جواب این سوال که "شما این دولت رو به رسمیت میشناسین یا نه" جواب میده "چون خ.ر اون رو تنفیذ کرده و اون هم الان مسئول عوامل اجراییه کشوره پس رئیس دولته" فارس مینویسه که بله دولت منتخب ملت! از طرف کروبی به رسمیت شناخته شد.

البته ناگفته نمونه در این شرایط خاص و مهم برای ملت ایران زدن این حرف هم درست نبود ولی شیرزن لر ایران دکتر رهنورد آب سردی رو به یک باره بر سر تمام عوامل باج خور و مزدوران ریخت.

درود بر سبزان عالم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر