۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

مشخصات جدید تلویزیون بی بی سی فارسی


برای کمک کردن به حتی یک ایرانی محدود شده عزیز من وظیفه خودم میدونم که فرکانس جدید تلویزیون ها و مشخصات دیگری مثل آدرسهای جدید وب سایتها رو اعلام کنم .





قبل از شروع به کار به دو نکته توجه کنید:
  1. این روش برای دسترسی به بی بی سی بسیار آسانه و حتی افراد بسیار آماتور هم از پسش بر میان , با شرایط کنونی که شبکه های دیگر هم پارازیت دارند این فرصت را از دست ندهید و زود خسته نشوید و با دقت به نکات اشاره شده عمل کنید.
  2. اگر این روش به شما کمک کرد حداقل به یک نفر دیگر هم اطلاع رسانی کنید و از او هم بخواهید به دیگران بگوید
بی بی سی فارسی :

از این پس برنامه های تلویزیون فارسی بی بی سی را می توانید از طریق ماهواره یوتل ست W3A هم دریافت کنید.

اگر به نصاب دسترسی ندارید، با کمی تلاش خودتان می توانید این کار را انجام دهید.

این ماهواره در 7 درجه شرقی قرار دارد.
بنا بر این کسانی که بشقاب های ماهواره شان به طرف هاتبرد در 13 درجه شرقیست می توانند با ایستادن در پشت بشقاب ، آن را به اندازه 6 درجه به طرف غرب بچرخانند.

چون این ماهواره در افق دورتری نسبت به هاتبرد قرار دارد ، باید سر بشقاب پایین تر باشد. برای این کار میله پشت دیش را به اندازه 2.5 سانتی متر بالا بکشید. در مرحله بعد با رفتن به صفحه تنظیمات گیرنده تان مشخصات زیر را در سیستم وارد کنید.



فرکانس: 10720.75
سیمبل ریت : 22000
پولاریزاسیون: هوریزنتال یا افقی
اف ای سی: 1/2

۱ نظر:

محارب گفت...

خیلی ممنونم سام عزیز من الان رفتم بالا و انجام دادم و الان دارم بی بی سی رو واضح میبینم.

فقط دوستان توجه کنند با این کار اون چنتا شبکه های قبلی که روی هاتبرد میگرفتید نمیرن.

فقط حوصله داشته باشید

ارسال یک نظر