۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

بر تو ام علی خامنه ای


خطاب به تو

شنیدم و خواندم نطق کرده ای خواص خط و مشی شان را با دشمنانت مشخص کنند , خواسته ای اعلام کنند یا با تو اند یا بر تو یا دوستند یا دشمن که اگر دشمن باشند یا به سیاه چال بیفکنی شان یا از هستی ساقط شان کنی .

من از خواص نیستم لیکن افتخار میکنم از عوامم از توده معمول مردم برخواسته ام اما میخواهم به عنوان یک ایرانی معمولی اعتراف کنم و خط و مشی خویش را مشخص کنم.

من سام طهرانی اعتراف میکنم با تو نیستم "سید علی خامنه ای", من اعتراف میکنم با دشمنانتم با دشمنان سبزت با آن مردمی که هر شب کابوسشان را میبینی.

من اعتراف میکنم تمام تلاشم را خواهم کرد تا تو را به زیر کشم تا تو را به جایگاه واقعی ات برسانم , من تمام تلاشم را خواهم کرد .

آری بر تو ام و دشمن تو

از همینجا از تمام هموطنان سبزم دعوت میکنم که به هر طریقی خط خودشان را با این جرثومه فساد اعلام کنند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

از اونجایی که شعار هایتان نشان می دهد رهبرتون موسویه
مرگ بر موسوی

سام طهرانی گفت...

ممنونم دوست عزیز از کامنتتون
جنبش ملی سبز ما جنبشیست مملو از دموکراسی و آزادی بیان سلیقه و نظر شما برای من محترمه اما نکته ای رو باید اشاره کنم:
جناب آقای مهندس موسوی رهبر من یا ما نیستند ایشون یک فرد مهم و قابل احترام و همونطور که خودشون بارها اعلام کرده اند در کنار مردمند.

موفق باشید

ناشناس گفت...

عجب ژست دمکراتیک و مودبانه ای گرفتی "سام طهرانی"!!!!اصصصصصصصصصصلا بهت نمیاد.اگه یه نگاهی به شعارهایی بندازی که کنار صفحه گذاشتی میزان "ادب"!!!! جنابعالی رو هم میشه تشخیص داد.از نظر ما هم میرحسین قاتله.همه این کشته ها ومجروحها برای اینه که ایشون خیییییییییلی دمکراتیکن.چون ایشون میفرمایند!!در صورت ابطال انتخابات و رای گیری مجددو رای نیاوردن مجدد بنده انتخابات باز هم باطل است. چه مرد محترم دمکراتیک دیکتاتوری.چقدر تناقض.
من افتخار می کنم "سام طهرانی"که چون تو وامثال تو ورهبردیکتاتور تو نیستم و اعتراف میکنم تمام تلاشم را خواهم کرد تا او را به زیر کشم تا او را به جایگاه واقعی اش برسانم , من تمام تلاشم را خواهم کرد.مثل تو اما " من " پیروزم.

ارسال یک نظر